Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Firemní logo a jeho inovace
Tritová, Lenka ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Hauptová, Petra (oponent)
Hlavními cíli diplomové práce bylo zjistit, jaký vliv má změna firemního loga u cestovní agentury Strakotour na podnikání a jak tuto inovaci vnímá ze svého pohledu laik i odborník. V teoretické části jsou popsány základní pojmy spojené se vznikem firemního loga, firemní design, kultura a komunikace. Dále jsou vybrána loga velkých firem a popsána, v čem spočívá jejich úspěšnost. Ve třetí části je představena cestovní agentura Strakotour, její pozice na trhu a způsob komunikace s okolím, která představuje i nedávnou změnu jejího firemního loga. Praktická část, za použití metody skupinového rozhovoru a individuálního osobního rozhovoru, odhaluje klíčové oblasti této inovace, jaké jsou její klady i zápory. Výsledky obou metod jsou přehledně uspořádány do tabulek a grafů. Nejdůležitější zjištění a doporučení shrnuji v posledních částech diplomové práce a v závěru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.